რეფლექსია
ელექტრონული რესურსი: ვიქტორინა
საგანი: გეოგრაფია
კლასი: IX
თემა : საქართველოს მხარეები
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით შევადგინე ელექტრონული რესურსი: ვიქტორინა. ვიქტორინა მოიცავს 25 შეკითხვას, სადაც მოსწავლემ უნდა ამოიცნოს საქართველოს რეგიონის კონტური და მხარის დასახელება ჩაწეროს განკუთვნილ ველში.
ვიქტორინა მოსწავლეებს დაეხმარება, საქართველოს ტერიტორიულ-ადმინისტრაციული რეგიონების და ისტორიული პროვინციების შესწავლაში და რუკაზე ორიენტირებაში. თეორიული მასალის პრაქტიკულ აღქმაში . დავალებების გამოყენება შეუძლიათ მეეცხრე კლასის მოსწავლეებს. ასევე, მისი გამოყენება შეიძლება მეხუთე/ მეექვსე კლასებში ისტორიის გაკვეთილზე, საქართველოს რეგიონების შესწავლის დროს. learningapps.org არის მრავალჯერადი და მრავალფუნქციური პროგრამა , რაც რესურსის მრავალჯერადად გამოყენებას უზრუნველყოფს.
რესუსი არის ელექტრონული და მისი გამოყენების დროს საჭიროა კომპიუტერი და ინტერნეტი . ელექტრონული ლინკის მეშვეობით, მოსწავლე ავტომატურად მოხვდება learningapps-ვებ–გვერდზე https://learningapps.org/display?v=ppa9duf5317
და ინსტრუქციის მიხედვით შეძლებს დამოუკიდებლად რესურსის გამოყენებას.
ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში კი ეფექტურია და ხელს უწყობს გაკვეთილის მიზნის მიღწევას, მოსწავლეებში მოტივაციის ამაღლებას და ჩართულობის.
ელექტრონული რესურსის შესახებ ინფორმაცია განთავსებულია ჩემს ბლოგზე.
სტანდარტით მისაღწევი შედეგები
გეო.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია რუკების და სხვა თვალსაჩინოებების (ფოტოები, გრაფიკები, ცხრილები, დიაგრამები და სხვა) დახმარებით დაახასიათოს ადგილი, მოვლენა და პროცესი; შეადგინოს თემატური რუკები.
გეო.IX.2. მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს საქართველოს მდებარეობა და დაადგინოს ქვეყნისათვის მისი მნიშვნელობა.
რეფლექსია
ელექტრონული რესურსი: ვიქტორინა
საგანი: გეოგრაფია
კლასი: IX
თემა : საქართველოს მხარეები
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით შევადგინე ელექტრონული რესურსი: ვიქტორინა. ვიქტორინა მოიცავს 25 შეკითხვას, სადაც მოსწავლემ უნდა ამოიცნოს საქართველოს რეგიონის კონტური და მხარის დასახელება ჩაწეროს განკუთვნილ ველში.
ვიქტორინა მოსწავლეებს დაეხმარება, საქართველოს ტერიტორიულ-ადმინისტრაციული რეგიონების და ისტორიული პროვინციების შესწავლაში და რუკაზე ორიენტირებაში. თეორიული მასალის პრაქტიკულ აღქმაში . დავალებების გამოყენება შეუძლიათ მეეცხრე კლასის მოსწავლეებს. ასევე, მისი გამოყენება შეიძლება მეხუთე/ მეექვსე კლასებში ისტორიის გაკვეთილზე, საქართველოს რეგიონების შესწავლის დროს. learningapps.org არის მრავალჯერადი და მრავალფუნქციური პროგრამა , რაც რესურსის მრავალჯერადად გამოყენებას უზრუნველყოფს.
რესუსი არის ელექტრონული და მისი გამოყენების დროს საჭიროა კომპიუტერი და ინტერნეტი . ელექტრონული ლინკის მეშვეობით, მოსწავლე ავტომატურად მოხვდება learningapps-ვებ–გვერდზე https://learningapps.org/display?v=ppa9duf5317
და ინსტრუქციის მიხედვით შეძლებს დამოუკიდებლად რესურსის გამოყენებას.
ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში კი ეფექტურია და ხელს უწყობს გაკვეთილის მიზნის მიღწევას, მოსწავლეებში მოტივაციის ამაღლებას და ჩართულობის.
ელექტრონული რესურსის შესახებ ინფორმაცია განთავსებულია ჩემს ბლოგზე.
სტანდარტით მისაღწევი შედეგები
გეო.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია რუკების და სხვა თვალსაჩინოებების (ფოტოები, გრაფიკები, ცხრილები, დიაგრამები და სხვა) დახმარებით დაახასიათოს ადგილი, მოვლენა და პროცესი; შეადგინოს თემატური რუკები.
გეო.IX.2. მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს საქართველოს მდებარეობა და დაადგინოს ქვეყნისათვის მისი მნიშვნელობა.
რეფლექსია
ელექტრონული რესურსი: წყვილები, ბადე, თავსატეხი.
საგანი: გეოგრაფია
კლასი: IX
თემა : საქართველოს დაცული ტერიტორიები
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით შევადგინე სამი სხვადასხვა ვარიანტის ელექტრონული რესურსი: წყვილები, ბადე, თავსატეხი. სამივე დავალება მოიცავს დაცული ტერიტორიების დასახელებას და დაცვის ობიქეტების ფოტოსურათებს. თითოეული დავალება მოსწავლეებს დაეხმარება, საქართველოს დაცული ტერიტორიების თემის შესახებ, ფაქტობრივი ცოდნის თავმოყრასა და უკეთ გააზრება_განმტკიცებაში. დავალებების გამოყენება შეუძლიათ მეეცხრე კლასის მოსწავლეებს. მისი გამოყენება შეიძლება: როგორც საშინაო დავალების, ასევე საკლასო სამუშაოს ჩატარების
დროს.
ასევე, მისი გამოყენება შეიძლება ბიოლოგიის _ კონკრეტულად გარემოს ეკოლოგიის და ბუნების დაცვის თემების განხილვის დროს. learningapps.org არის მრავალჯერადი და მრავალფუნქციური პროგრამა , რაც რესურსის მრავალჯერადად გამოყენებას უზრუნველყოფს.
რესუსი არის ელექტრონული და საჭიროებს კომპიუტერს და ინტერნეტს .
ელექტრონული ლინკის მეშვეობით, მოსწავლე ავტომატურად მოხვდება learningapps-ვებ–გვერდზე https://learningapps.org/display?v=pin5jzvmn19 https://learningapps.org/display?v=p2bnajj7519
და ინსტრუქციის მიხედვით შეძლებს დამოუკიდებლად რესურსის გამოყენებას.
ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში კი ეფექტურია და ხელს უწყობს გაკვეთილის მიზნის მიღწევას, მოსწავლეებში მოტივაციის ამაღლებას და ჩართულობის.
ელექტრონული რესურსის შესახებ ინფორმაცია განთავსებულია ჩემს ბლოგზე.
სტანდარტით მისაღწევი შედეგები
გეო.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია რუკების და სხვა თვალსაჩინოებების (ფოტოები, გრაფიკები, ცხრილები, დიაგრამები და სხვა) დახმარებით დაახასიათოს ადგილი, მოვლენა და პროცესი; შეადგინოს თემატური რუკები.
გეო.IX.3. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს და გაანალიზოს საქართველოს ბუნებრივი პირობები.
გეო.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს საქართველოში გეოეკოლოგიური პრობლემების წარმოქმნის ბუნებრივი და ანთროპოგენური წყაროები.
No comments:
Post a Comment